A nyár íze egy kis kockába sűrítve
Ugyan az igazi melegre még várni kell, a Waterdrop frissítő üdítőkockája igyekszik minél hamarabb elhozni számunkra a nyár életérzését.
A Waterdrop legújabb Microdrinkje a nyár ízeit sűríti magába, hogy egész évben élvezhessük az évszak hangulatát. A görögdinnye, az uborka és a kakukkfű játékos, aromás ízjegyeinek összhangja egy kellemesen frissítő szellőre emlékeztet, így született meg a BREEZE. A korábban csak korlátozott ideig elérhető ízkombinációy mostantól a Waterdrop állandó kínálatának része.
Ahogy minden Waterdrop Microdrink, a BREEZE is kizárólag gyümölcs- és zöldségőrleményeket és vitaminokat tartalmaz. Cukor-, glutén- és laktózmentes, valamint hozzáadott mesterséges ízfokozó nélkül készült.
A Waterdrop a görögdinnye kedvelőinek most igazi örömhírrel szolgál, hiszen a BREEZE az a korábbinál még intenzívebb görögdinnye ízben érhető el.
Az elkészítéséhez mindössze egy pohár friss vízre van szükség, és 2 perc oldódás után már élvezheted is az új frissítő, mindössze 4 kcal tartalmú üdítőt.
Óvd a természetet, és válassz magadnak egy hozzád illő kulacsot, amely társad lehet a hétköznapokban és a szabadidődben egyaránt. A különböző űrtartalommal és színekben elérhető rozsdamentes nemesacél palackok dupla fallal rendelkeznek, melynek köszönhetően 24 órán át hidegen, 12 órán keresztül pedig melegen tartják az italokat, és 600 ml-es méretben érhetők el.
Válogass a Waterdrop kínálatából a kiváló hőtartó képességgel rendelkező üveg- és rozsdamentes acélkulacsok közül, amelyekhez akár sport kupakot és vállpántot is választhatsz. A BREEZE Microdrink segítségével pedig biztosan nem lesz gondod a rendszeres folyadékpótlással sem.
Az Ausztriából indult Waterdrop innovatív Microdrink megoldásokat biztosít a fogyasztók számára prémium termékek és fenntartható élmények formájában. A vállalat 13 országban van jelen Európában és az Egyesült Államokban, és 19 üzlettel rendelkezik világszerte. Gyors terjeszkedése az indulás óta tapasztalt 400%-os növekedésnek köszönhető, amely alatt több mint 200 millió terméket adtak el több mint 1 millió vásárlónak. A Waterdrop a fém- és bambuszkiegészítők mellett 98%-kal kevesebb környezetszennyező csomagolást használ a palackozott italokhoz képest.